reklama

Tak toto je naše Slovensko?!

Premiér odchádza, aby ho vymenil jeho verný žiak, ktorý má vedomosť o korupcii a klientelizme na Slovensku zrejme takú istú ako jeho šéf. A MLČÍ! Ako všetci smeráci, ale aj poslanci strany SNS a poslanci z Mostu-Híd.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo hovorí trestné právo o spoluúčasti na zločine, ak napríklad niekto vie, že niekto iný pácha trestný čin? Akú má vtedy účasť na tomto trestnom čine? Čo ak niekto vie, že niekto iný podvádza, klame, koná korupčne...? Ma spoluúčasť na danom zločine? Otázka pre každého.

Po toľkých klamstvách, korupčných aférach, prešľapoch, diletantstve, podvodoch, okrádaní, bránení vo vyšetrovaní, ožobračovaní ľudí tejto krajiny, vyháňaní mladých ale i starších do zahraničia, po toľkých urážkach, po tom ako si uzurpovali moc a pravdu, po tomto všetkom ešte stále bude pokračovať táto vláda len s malou výmenou?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak áno, som s rodinou rozhodnutý z tejto prehnitej krajiny, kde sa nedá už ani nadýchnuť, kde ľudia nielenže neveria vláde, polícii, ale ani jeden druhému, kde ľudia príliš ľahko zabúdajú a falošne „odpúšťajú“, z tejto krajiny plnej živých mŕtvol som pripravený odísť do zahraničia a budem sa hanbiť za to, že som Slovák! Ak nebudú predčasné voľby a nebudeme mať novú vládu, a nezačne sa poriadne vyšetrovanie káuz, aby boli páchatelia obvinení a potrestaní, potom odchádzam. Toto sú moje podmienky, pán premiér! Takisto mám 3 podmienky!

Ak sa teda nič nezmení, len skloníme hlavy, ak prestaneme veriť, či vôbec dúfať už po pár dňoch, potom si táto krajina nič lepšie ako túto vládu a ich posluhovačov nezaslúži.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A potom aj Ján a Martina zomreli nadarmo...

Takže ako?

Peter Straka

Peter Straka

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád sa s Vami podelím o kúsok zo seba... Spoznáte ma tým lepšie, čím viac si budete čítať moje blogy... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu